Renault ne skriva, da je novi hibridni pogonski sklop E-TECH nastal na osnovi lastnega znanja in izkušenj s področja električnih vozil in iz sveta formule 1. Zdaj pa razkriva, da je nastal na zelo nenavaden način. Renaultov arhitekt za sintezo mehatronike, Ahmed Ketfi-Cherif, se spominja, kako so zasnovo modela iz elementov LEGO, pretvorili v resničen pogonski sklop.  Naslednja stopnja je prinesla nov izziv: kako dati obliko in vdihniti življenje bodočemu hibridnemu pogonskemu sklopu E-TECH. Snovalec prototipa iz elementov LEGO, Nicolas Fremau, se je takrat obrnil na več oseb v njegovem poklicnem okolju, da bi preveril, če bi inovativen sistem brez sklopke, ki si ga je zamislil, v rabi in po zmogljivostih ustrezal tistemu, kar imajo kupci pravico pričakovati.

Prosil je zlasti Ahmeda Ketfi-Cherifa, da preveri, če je prehajanje med raznimi zamišljenimi načini delovanja (takrat »mesto«, »cesta« in »avtocesta«) možno z enostavnimi masivnimi zobniki. Usklajevanje s tehnologijo masivnih zobnikov, zaradi neuglajenosti delovanja menjalnika ni prinesla pričakovane rešitve. V serijskih avtomobilih je treba brezpogojno zagotoviti gladko pretikanje, sicer bi odvrnilo kupce. Morala sta odkriti način, ki bi ugladil delovanje sistema. Zamisel, ki jo je hitro potrdil tudi Ahmed Ketfi-Cherif, je bila dodatek drugega elektromotorja k nastajajočemu hibridnemu sistemu E-TECH. Delujoč v povezavi s pogonskim elektromotorjem omogoča zelo natančno uravnavanje hitrosti vrtenja v menjalniku in s tem gladko pretikanje.

Ahmed Ketfi-Cherif in Nicolas Fremau sta s to rešitvijo posodobila model LEGO in pričela s preskusi na preskusni mizi in na cesti. S pomočjo njih sta lahko opazila, da ta drugi elektromotor, poimenovan s kratico HSG (High-voltage Starter Generator, oz. visokonapetostni zaganjalnik in generator) v sistem prinaša še druge koristi. Njegov takojšnji navor tudi ugladi pospeševanje pri majhni hitrosti in s tem izniči prekinitve navora med pretikanjem prestav. Pri majhni hitrosti torej omogoča, da sistem deluje kot »serijski hibrid« v prid udobju in prožnosti. Vse to brez potrebe po shranjevanju veliko energije, zaradi česar je lahko akumulator manjši, vtičnica za polnjenje pa odstranjena.