Na slovenske ceste je danes uradno zapeljal Mitsubishi ASX. Gre za kompaktni crossover, ki je od svojega prihoda k nam leta 2010 vstopni model te znamke in z 41% deležem najbolje prodajan Mitsubishi. Čeprav ohranja vse prednosti predhodnika, se predstavlja oblikovno osvežen s povsem prenovljenim s prednjim delom do vetrobranskega stekla, LED žarometi in dnevnimi lučmi v serijski opremi, novimi žarometi, platišči in drugimi estetskimi dodatki. Zadnje LED luči so dobile modernejšo podobo in so prav tako del serijske opreme. Razen novih barvnih materialov in večjega zaslona diagonale 20,32 cm z izboljšano navigacijo in funkcijami povezljivosti preko protokola Apple CarPlay je še najmanj novosti v notranjosti.

 

V tehničnem pogledu je največja novost bencinski 2,0-litrski motor 110 kW/150KM, ki je na izbiro v kombinacijah s 5-stopenjskim ročnim ali 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom CVT in dvokolesnim ali štirikolesnim pogonom s porazdelitvijo navora od 98% s prednjega na zadnji par koles in elektronsko zaporo diferenciala. Novi ASX odgovarja zahtevam časa tudi z varnostnimi tehnologijami, v prvi vrsti s samodejnim zaviranjem v sili s sistemom blaženja naletov spredaj, opozarjanjem pred nenamernim menjavanjem voznega pasu, vozili v mrtvem kotu, prečnem prometu zadaj. Na voljo je tudi samodejno preklapljanje dolgih luči. Na izbiro pa so štiri serijski paketi opreme: Inform, Invite, Intense in Intense+. Vstopna cena je 15.990 evrov. Zgornja meja za najbolje opremljen ASX je 25.490 evrov, brez dodatne opreme.