Zakaj samo ameriški trg? Ker je neizčrpen vir in navdih srednje velikih terencev, namenjenih večjim družinam, za delo in prosti čas. Po 35 letih si je tu že ustvaril svoje ime in položaj. Pridružil se bo Fordu Explorerju, Toyoti Highlander, Hondi Pilot, Chevroletu Traverse in Subaruju Ascent. Sodobno oblikovan in tehnološko zasnovan sledi trenutnim smernicam te japonske znamke z značilno napetimi robustnimi linijami. Dolg je 5 m, širok 1,97 m, visok 1,77 m in z medosno razdaljo 2,90 m lahko računa na notranjo razporeditev do 8 sedežev (2+3+3).

Novi Nissan Pathfinder poganja 3,5-litrski motor V6 z 284 KM in 259 Nm navora v povezavi z novim 9-stopenjskim samodejnim menjalnikom, namesto prejšnjega CVT. Izbira se lahko med sedmimi različnimi profili vožnje (standardni, športni, eko, sneg, pesek, blato in vleka), ki so specifični za terensko vožnjo. Čeprav je v osnovi terensko vozilo, si ga je Nissan zamislil bolj kot vozilo dolga potovanja, zahvaljujoč veliki nosilnosti in zmožnosti vleke do 2.700 kg.

Nissan je z notranjo opremo pomislil na udobje vseh osem potnikov. Zato v novem Pathfinderju ne manjkajo USB priključki na armaturni plošči. Notranjost je razkošnega videza, po izboru v usnju ali tkanini. Na voljo je tudi celoten multimedijski sistem z 9-palčnim zaslonom, združljivim z Apple Car Play in Android Auto, ter popolnoma digitalna instrumentna plošča, zasnovana na 12,3-palčnem zaslonu.

Z uporabo akustičnega laminiranega stekla in natančnejšo izolacijo vrat in tal, zagotavlja Nissan tudi večje notranje udobje. V novem Pathfinderju je med pomožnimi sistemi vozniku v pomoč paket Nissan ProPilot, ki med drugim vključuje prilagodljivi tempomat. Podrobnosti o cenah in različicah še niso razkrite. Prihod na ameriški trg je pričakovati do poletja 2021.