Volkswagen je na berlinskem letališču Tempelhof predstavil svoj prvi popolnoma električni visokozmogljivi model: ID.4 GTX. Nova blagovna znamka interpretira športnost v svetu električne mobilnosti na popolnoma nov in kot pravijo, inteligenten način. ID.4 GTX je tudi prvi model, ki temelji na modularni platformi električnega pogona (MEB). Namenjen mu je električni pogonski motor na sprednji in zadnji osi. Skupaj ustvarita največjo električno moč 220 kW (299 KM) in lahko skupaj lahko opravljata funkcijo električnega pogona na vsa kolesa.

V hangarju nekdanjega letališča Tempelhof v Berlinu je lahko tudi pokazal, kaj vse zmore inteligentno krmiljen pogon na vsa kolesa: ID.4 GTX se je brez napora povzpel po klančini z naklonom 37,5%. Zahvaljujoč dvojnemu motorju s štirikolesnim pogonom lahko vodilni model serije ID.4 pospeši od 0 do 100 km/h v 6,2 sekunde. Največja hitrost vozila je elektronsko omejena na 180 km/h. Zasnova modela ID.4 GTX temelji na novih karakteristikah, ki združujejo zabavno vožnjo in izrazit zunanji videz. Poudarja ga svetlobni trak v kombinaciji učinkovitih, dinamičnih elementov dnevnih luč. Izražajo športni značaj vozila tudi v mirovanju, hkrati pa vzpostavljajo duhovno povezavo z Golfom GTI. Elementi zadka ob novo zasnovanih odbijačih vključujejo tudi 3D zadnjo luč LED z zavornimi lučmi s svetlobnim podpisom v obliki črke X. ID.4 GTX bo v Evropi predstavljen poleti 2021. V Nemčiji bo začetna cena 50.415 evrov, brez državnih subvencij za električna vozila, ki tam v obliki nepovratnih finančnih spodbud znašajo 7.500 evrov, v Sloveniji 4.500 evrov.

Nova blagovna znamka izdelkov GTX predstavlja dodatno spodbudo za oba modela družine  ID. družino kot tudi za korporacijsko strategijo ACCELERATE, s katero želi Volkswagen postati najbolj zaželena znamka trajnostne mobilnosti. Zastavili so si cilj, da bodo delež prodaje povsem električnih vozil v Evropi do leta 2030 povečali na 70 odstotkov. Do leta 2050 bi radi dosegli podnebno nevtralnost. Zato bo Volkswagen v električno mobilnost in hibridizacijo do leta 2025 vložil približno 16 milijard evrov.