Insignia Sports Tourer je klasičen karavan, ki še vedno kljubuje vse večjemu navalu različnih križancev in športnih terencev. Tudi v lastni hiši. V celoti prenovljen v letu 2017 sodi med večje, če ne trenutno med največje karavane, z dolžino blizu 5 m in medosno razdaljo 2,83 m, kar se sorazmerno pozna tudi v notranjosti. Ne glede na ogromne zunanje mere želi prepričati z dinamičnim videzom in prostornim prtljažnikom (560 l/1650 l), kar ji v veliki meri še vedno uspeva. In kljub velikosti tudi z zadovoljstvom v vožnji. SportsTourer je vodljiv in natančen, še posebno z elektronskim vzmetenjem FlexRide. Voznik bo velikost občutil seveda v mestu, kjer bo moral upoštevati zunanje mere, tudi parkiranje je zahtevnejše zaradi nizkega zadka in slabše vidljivosti nazaj. Povsem drugače je na odprti cesti, kjer se Insignia SportsTourer izkaže kot pravi potovalnik, z udobjem za daljša družinska ali predvsem poslovna potovanja, skladna z oznako ´´Business´´, kot v primeru testnega vozila. Kdor dnevno dela veliko kilometrov, bo izbral 2,0-litrski turbodizel 128 kW/174 KM v kombinaciji z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko, kar je optimalna izbira. Klasičen turbodizel, torej, vendar zadnje generacije, z nižjimi emisijami, zdaj 108 g/km CO2, prej 137 g/km CO2.

Notranjost ima eleganten in racionalen videz, dobro dodelana, z mehko plastiko v zgornjem delu armaturne plošče in gumbi glavnih funkcij, ki so dobro razporejeni in manj nagneteni okoli zaslona multimedijskega sistema. Prepričata tudi sodoben projekcijski zaslon, žal za doplačilo, s ključnimi informacijami za voznika kot so hitrost, napotki navigacijskega sistema ali opozorila samodejnega regulatorja hitrosti, na vetrobransko steklo in sistem Multimedia Navi Pro z digitalno povezljivostjo, vgrajenim navigacijskim sistemom in z 8-palčnim zaslonom na dotik, z intuitivno uporabo in sodobno grafiko. Seveda, ne moremo mimo prednjih sedežev z ergonomskim certifikatom AGR pomagata vozniku in sovozniku, da se izogneta bolečemu hrbtu in izboljšata zbranost ter vplivata na dobro počutje, še posebno na daljših vožnjah.

Izboljšana je tudi oprema elektronskih varnostnih sistemov, ki med ostalim vključuje zaviranje v sili s funkcijo proti vlaganju, sistem proti nenamerni menjavi voznega pasu, spremljanje mrtvega kota v ogledalih, prilagodljivi tempomat, sistem, ki reproducira prometne znake na armaturno ploščo in parkirnega pomočnika. Voznik lahko računa tudi na  nove žaromete, ki preprečujejo bleščanje in hkrati bolje osvetlijo cesto. Inteligentni sistem z izklopom posameznih elementov prilagaja luči razmeram v prometu in prepreči slepljenje ostalih s pravočasnim preklopom med dolgimi in zasenčenimi lučmi.

Dvolitrski CDTI s 174 KM se odziva brez oklevanja v nižjem območju in zatem  odločno vse do 3.500 vrtljajev. Hladen in z dodajanjem plina zna biti glasen in zaznajo se tudi tresljaji. Samodejni 8-stopenjski omogoča udobno in sproščeno vožnjo, zlasti v mestu, kjer pride še bolj do izraza optimalna povezava z motorjem. Občutno udobje jamči učinkovito vzmetenje, ki v veliki meri ublaži poškodovan asfalt pod kolesi, luknje, kolesnice in celo makdam. Učinkovita je tudi zvočna zaščita notranjosti. Insignia Sports Tourer ne bo razočarala niti pri bolj odločni, da ne rečem športni vožnji, kjer se ne glede na velikost in maso vozila 1600 kg, dobro znajde tudi v hitrih ovinkih. Pri tem pridejo do izraza tako natančni volan, odzivnost motorja in menjalnika kot vzmetenja. Slednje se še bolj prilagaja z učinkovitejšim opcijski sistemom Flex Ride, ki ponuja tri možnosti izbire, poleg običajne še Tour in Sport, z zanesljivejšo vožnjo v hitrih ovinkih in občutno stabilnostjo vozila. Zanesljivo se odzivajo tudi zavore. Testno povprečje večinoma mestnih in hitrih cest je znašalo 7,6 l/100 km. (T+F: BL)

Tehnični podatki: Opel Insignia Sports Tourer

Vrsta motorja: Dizel, 2.0 CDI, 4-valjni vrstni; gibna prostornina cm3; 1995; Navečja moč kW/KM: 128 (174)/3500, navor Nm/vrtljaji: 380/1500-2750; Emisije CO2:113 g/100 Menjalnik 8-stopenski samodejni, Pogon spredaj; Zavore: diski Pospešek od 0-100 km/h 9,1 s, največja hitrost 222 km/h; Povprečje porabe (l): 7,6(na testu).

Mase/prostornine: dolžina/širina/višina(cm):  499/186/150; Medosna razdalja (cm): 283; Masa praznega vozila (kg): 1585; Prtljažni prostor(litri): 560/1665; Pnevmatike(serijsko): 245/45 R18; Osnovna cena (Business): 37 790,00 eur