Peugeot 3008 je srednje velik crossover, agresivnega videza in naprednega, elegantnega dizajna, z značilno izrazito, skoraj pokončno masko motorja in prodornim »mačjim pogledom« novih halogenskih žarometov z dnevnimi LED lučmi. Oblikovno privlačen je tudi zadek z vgrajenimi opalnimi lučmi z LED diodami, ki zasvetijo v obliki treh krempljev. Prižiganje dnevnih luči kot del paketa Vidljivost je samodejno, podobno kot delovanje brisalnikov za dež, zunanje spremljevalne osvetlitve in samozatemnitve notranjega vzvratnega ogledala.

Značilni PEUGEOT i-Cockpit nove generacije je obrnjen proti vozniku. s tehnološkimi in preglednimi rešitvami virtualne instrumentne plošče. S serijskim12,3-palčnim digitalnim prikazovalnikom visoke ločljivosti, ki si jo je mogoče nastaviti in urediti po meri ter z velikim 8-palčnim zaslonom na dotik. Deluje kot tablični računalnik umeščen na sredino armaturne plošče in omogoča neposreden dostop do avtoradia, klimatske naprave, navigacije, nastavitve vozila, telefona in različnih mobilnih aplikacij. Na voljo je tudi brezžično polnjenje pametnega telefona pod osrednjo konzolo. Prijetno, svetlo notranjost ustvarjajo: notranja osvetlitev LED na stropu spredaj in zadaj z 2 bralnima lučkama, LED ambientalna osvetlitev v stropu spredaj v predelu nog in stranskih predalov.

Skratka sodoben crossover, ki je nastal na modularni platformi modela 308 in nudi enako udobje in vodljivost, ne glede na 100 do 150 kg večjo maso in višino 15 cm. To mu omogoča tudi prav tako sodoben PSA-jev dizelski 1,5 litrski motor BlueHDI s 130 KM, ki ga z vidika živahnosti in prožnosti ne gre podcenjevati, kar optimalno dozira novi 8-stopenjski samodejni menjalnik. V tem primeru si je težko želeti boljšega in udobnejšega. Odzivnost je po občutku boljša od uradnih podatkov – predvsem pospeška 11,5 s od 0 do 100 km/h in najvišje hitrosti 192 km/h – ob še vedno dokaj zmerni porabi pretežno 7,1 l/100 km.

 

Potniški prostor je dovolj velik in udoben za štiri odrasle in celo peti v sredini zadaj ne bo preveč nergal. Najboljši je, seveda, voznikov delovni prostor. Relativno majhen volan v rokah ne zakriva več instrumentne plošče, kar je bil najpogostejši očitek pri ostalih modelih Peugeot. Električne nastavitve višine sedeža in naklona doplačilnega električnega paketa z voznikovim sedežem AGR, omogočajo poleg odličnega potovalnega udobja tudi dobro preglednost okrog vozila. Tih in udoben, z bogato opremo multimedijskih in pomožnih sistemov, je na cesti zanesljiv in pregleden, razen pri vzvratni vožnji, kjer vozniku priskoči na pomoč zadnja kamera in zvočni senzorji.

Voznik lahko računa na električno parkirno zavoro s sistemom za speljevanje v klanec. Pomembno vlogo imata tudi sistem za krmiljenje spodrsavanja pogonskih koles ASR in sistem dinamičnega nadzora stabilnosti CDS. Spodobno velik je tudi prtljažnik z električnim odpiranjem zadnjih vrat, ki odkrivajo nakladalni prostor od osnovnih 520 litrov, ki se s podiranjem zadnje klopi poveča do 1482 litrov in z dobrimi 3 metri dolžine prtljažnega dna. Skratka eden boljših in za strokovno javnost tudi lepših crossoverjev v tem kompaktnem segmentu, kar potrjujejo tudi nagrade in priznanja – Slovenski avto leta 2017 in Evropski avto leta 2017. Maksimalno opremljena testna različica stane po ceniku 31 tisoč, kar sicer ni malo, vendar z nižjim paketom, jasno, tudi manj, toda v vsakem primeru priporočljivo s tem motorjem in samodejnim menjalnikom.