Dvaindvajset let po prihodu prve Škode Fabie se premierno predstavlja četrta generacija češke uspešnice mestnega razreda. Nastala je na modularni platformi MQB-A0 koncerna Volkswagen. Čehi poudarjajo, da gre za najprostornejši avtomobil v svojem segmentu, ki se ponaša z dodatno izboljšanimi funkcijami udobja in številnimi naprednimi varnostnimi in asistenčnimi sistemi. Med ostalim ponuja že uveljavljene lastnosti blagovne znamke, predvsem ugodno razmerje med ceno in kakovostjo, visoko stopnjo funkcionalnosti in množico ¨preprosto pametnih˝ funkcij.

Volkswagnova modularna platforma in velikost preko štiri metre omogočata Fabiji večjo notranjost. Z dolžino 4,108 m je namreč nova FABIA precej daljša od predhodnice. Prtljažnik je bil s 330 l že prej med največjimi v tem segmentu. Zdaj je s 380 litri pridobil dodatnih 50. Nova platforma in številni novi asistenčni sistemi, prej namenjeni večjim hišnim modelom, v povezavi z bolj togo karoserijo jamčijo učinkovito aktivno in pasivno varnost. Prenovljen, svež dizajn samozavestnih razmerij dopolnjujejo kot britev ostri žarometi, podobno kot zadnje luči s sodobno LED tehnologijo in kristalnimi strukturami.

Osvežena razporeditev notranjosti s simetrično armaturno ploščo in samostoječim osrednjim zaslonom, neobvezno digitalno instrumentno ploščo in vodoravnimi okrasnimi elementi, spremljajo novo Fabio skozi tri ravni opreme: Active, Ambition in Style. Športna različica MONTE CARLO je napovedana kasneje. Pet bencinskih motorjev iz sedanje generacije EVO koncerna Volkswagen zagotavlja moč od 48 kW (65 KM) do 110 kW (150 KM). S koeficientom zračnega upora 0,28 se FABIA hvali tudi kot najbolj aerodinamičen avtomobil v svojem segmentu in skupaj z izbirno 50-litrsko posodo za gorivo – omogoča več kot 900 km dosega v ciklu WLTP. (vir: ŠKODA)