Modni trend suv-kupejev značilen za premium znamke je z modelom Conquest pri nas in na trgih bivše Jugoslavije, drugje pod imenom Arkana, pritegnil tudi Renault. Z všečno interpretacijo SUV-ja s kupejevskim zadkom in vse prej kot premium ceno, ki ostaja v širše dostopnih mejah, ima Conquest dobre argumente, da ta poskus ne bo edini. Z bencinskim mikro hibridnim motorjem 1.332 cm3 Euro 6DFull in avtomatskim menjalnikom, temelji na enaki platformi kot  Clio in križanec Captur. S slednjim si oblikovno delita tudi prednji del vozila in notranjosti.

Conquest je večji od Capturja. Z dolžino 4,57 m, kljub zoženi liniji strehe z zelo poševnim zadnjim steklom uspe s prostorom zadovoljiti tudi družinske potrebe. Čeprav le s pogonom spredaj, ohranja videz pravega SUV-ja tudi precejšnjo razdaljo od tal (19,9 cm) in uporabnimi črnimi plastičnimi zaščitami v spodnjem delu karoserije. Še posebno s serijsko opremo RS Line z  zunanjimi in notranjimi oblikovnimi dodatki ter zatemnjenimi zadnjimi stekli ustvarja agresivnejši videz. Luči na novem zadku po sredini povezuje tanka LED linija luči, ki je skupna tudi ostalim novejšim modelom Renault. Conquest z idejnega in oblikovnega vidika je bolj kot inovativen, moderen in proporcionalno sorazmeren, z drzno inovativno noto.

 

Notranjost je prostorna je prostorna in precej svetla, ne glede na temen strop opreme RS linije. Sedi se pričakovano višje. Športno oblikovni sedeži s serijskimi električnimi nastavitvami, vključno z ledveno oporo za voznika, so udobni, kar velja tudi za zadnjo dokaj široko klop, primerno tudi za višje potnike. Ker zadnji sredinski greben ni tako visok, se jim lahko na krajših relacijah pridruži še tretji na zadnji klopi. Prtljažni prostor je globok in odvisno od prilagodljivega dna tudi relativno visok in predvsem uporabno praktičen, denimo s pritrdilnimi kljukami za nakupovalne vrečke in manjše torbe. Dokaj visok nakladalni prag z višino 79 cm od tal pa lahko postane neroden in manj udoben, še posebno pri nakladanju večjih in težjih predmetov. Poleg tega pa morajo višji od 180 cm paziti še na glavo, da ne zadenejo v kljuko dvignjenih prtljažnih vrat. Zadovoljstvo za volanom ustvarja tudi pogled na digitalno armaturno ploščo podobno kot v Capturju, z 10-palčno instrumentno ploščo pred očmi voznika, z grafiko, ki se spreminja glede na izbrani način vožnje in 9,3-palčni osrednji zaslon multimedijskega sistema z dokaj intuitivnim upravljanjem. Kakovost materialov je dobra, tako armaturne plošče, kot z izbranimi elementi v kombinaciji alkantare in usnja na sedežih, denimo, rdečimi šivi in izborom notranje osvetlitve. Tudi praktičnih odlagalnih prostorov za drobne predmete je kar nekaj.

Conquest TCe 140 v veliki meri upraviči svoj športni, kupejevski videz SUV-ja. Bencinski 1,3-litrski turbopolnilnik z neposrednim vbrizgom je združen z lahkim 12-voltnim elektromotorjem v kontekstu lahkega hibrida. Štirivaljnik se odziva odločno brez oklevanja vse do 6000 vrt/min. Uradni čas 9,8 sekunde od 0-100 ustvarja v praksi po živahnosti dokaj enak občutek. Robotiziran menjalnik z dvojno sklopko je prepričljiv, hiter in tekoč pri prestavljanju. Kakšen očitek gre lahko le na preveč sunkovit odziv z mesta v položaju Stop & Start potem, ko je ugasnil motor. V marsikaterem drugem primeru je prej obratno.

Vožnja je tekoča in tiha, le pri visokih vrtljajih malce groba, z visokega voznikovega položaja pa pregledna. Povprečje porabe na testu v mešanem voznem režimu( mesto, primestna vožnja, avtocesta), vendar ne v enakem razmerju, je bilo večinoma 8,3 l/100, kar je do neke mere razumljivo, da je za skoraj 3 litre več od uradnih podatkov. Conquest je lahko precej hiter tudi v ovinkih, kjer se obnaša stabilno in z dobrim oprijemom zanesljivo in predvidljivo, le pri visokih zahtevah volan voznika malce zamuja. V mestu lahko voznik računa pri parkiranju na pomoč kamere 360, bočne senzorje, aktivni tempomat, na znani varnostni sistem multi sense, opozorilo na prečni promet pri vzvratni vožnji, če omenim samo najpomembnejše. Skratka, Conquest je idejno in praktično dobra interpretacija SUV-ja v slogu kupeja. (T+F: BL)

 

Tehnični podatki Renault Megane Conquest Intens TCe 140 EDC

Motor: bencinski mikro hibrid, 1.332 cm3, Euro 6DFull; Največja moč in navor: 103 kW (140 KM) / 4.500; 260 Nm / 1.750; Pogon: spredaj; Menjalnik 7 (robotiziran z dvojno sklopko); Poraba in izpusti po WLTP: 5,8 do 6,1 l/100 km; 131-138 g/km; Euro NCAP: ***** (5 zvezdic). Zmogljivosti: najvišja hitrost 205 km/h; pospešek od 0 do 100 km/h (s) 9,8;
Cena izhodiščne verzije s popustom (Megane Conquest Zen Tce 140 EDC): 24.790 eur. MERE: Dolžina/širina/višina cm: 457/182/157; Medosna razdalja cm: 272; Masa kg: 1336; Prtljažni prostor (l): 518/131; Pnevmatike (serijsko): 215/55 R18; Cena izhodiščne verzije s popustom (Megane Conquest Zen Tce 140 EDC): 24.790 eur; Cena testnega vozila z dodatno opremo in popustom : 27.690 eur.