Talisman ni zgolj naslednik Lagune, saj kot večja štirivratna limuzina – nastala na enaki osnovi kot Kadjar in Espace – z dolžino malenkost manj kot 5 m (4,85 m in širino 1,87 m), kar gre v prid predvsem potnikom – prevzema vlogo največje Renaultove limuzine, ki mora pokriti tudi zahteve uporabnikov poslovnega razreda. To velja zlasti za različico z vrha dizelske ponudbe, ki poleg velikega in udobnega potniškega prostora za pet odraslih, ogromnega prtljažnika od 515 do 1.022 litrov, ponuja tudi najmočnejši dizelski 1,6-litrski motor 118 kW/160 KM – upravlja ga 6-stopenjski robotiziran menjalnik – in kot posebnost 4-kolesno krmiljenje, ki občutno izboljšuje stabilnost in vodljivost na cesti. Poglejmo, kako zgleda.

 

Udobna prednja sedeža v kombinaciji umetnega usnja in tekstila si lahko voznik dokaj hitro in enostavno nastavi po dolžini in v ledvenem delu. Na osrednjem delu elegantne armaturne plošče prevladuje 8,7-palčni zaslon na dotik, ki omogoča pregled in nadzor nad različnimi funkcijami R-LINK 2 : 3D zvok odličnega radijskega aparata Arkamys z digitalno funkcijo DAB, spletno povezavo,  sistem Multi-Sense, kartografijo Evrope in sistem za pomoč pri parkiranju zadaj,  če omenim samo najzanimivejše. Nas je najbolj zanimal sistem Multi-Sense v kombinaciji s tehnologijo štirikolesnega krmiljenja, ker naj bi šlo, kot pravijo pri Renaultu, za popolnoma novo izkušnjo v vožnji.

Zakaj pravzaprav gre? Sistem MULTI-SENSE ponuja vozniku pet nastavitev vožnje: “Comfort”, “Sport”, “Eco”, “Neutral” in “Perso” in jih prilagodi trenutnim voznikovim željam, tako, da delujejo med seboj usklajeno, od prilagoditve variabilnega vzmetenja, okretnosti štirikolesnega pogona, odzivnosti menjalnika, zvok motorja in trdote volanskega obroča. Pri ostrejši vožnji v ovinek prevzame nadzor sistem 4Control z usklajenim krmiljenjem zadnjih koles s sprednjimi. Sistem pri mestni vožnji omogoča z obračanjem prednjih in zadnjih koles okretnost vozila, ki je lahko primerljiva z manjšimi mestnimi avtomobili, na ravni

cesti ali avtocesti pa drži smer veliko bolj natančno in stabilno. Zaradi večje okretnosti je občutek v vožnji bolj športen in odziven, še posebno z izbiro istoimenskega načina. Svoje prispeva tudi zmogljiv motor in če bi bil menjalnik hitrejši bi bil tudi občutek za volanom v športnem pogledu še boljši. Uradno pospeši od 0 do 100 km/h 9,7 s in s hitrostjo lahko preseže 215 km/h. Povprečje porabe se zadržuje med 6,5 in 7 litri, odvisno od voznikove noge in izbire programa vožnje. Ne glede na to, bo ta izkušnja štirikolesnega krmiljenja, pustila v vozniku vsekakor močnejši vtis kot začetna cena 25 tisoč evrov, kar v celoti gledano, niti ni pretirana.