Renault kot eden vodilnih ponudnikov električnih lahkih gospodarskih vozil LGV) v Evropi dopolnjuje ponudbo vozil s pogonom na vodik. V sodelovanju s podjetjem Symbio, podružnico družbe Michelin, razvijajo vodikovo tehnologijo od leta 2014. Prvi vozili s pogonom na vodik sta modela Renault Kangoo Z.E. Hydrogen, ki bo na voljo že konec tega leta in Renault Master Z.E. Hydrogen leta 2020. Obe novi vozili sta opremljeni z gorivno celico, ki zagotavlja dodatno energijo in do trikrat večji doseg kot povsem električno gnana vozila, ponovno polnjenje pa je opravljeno v zgolj 5 do 10 minutah.

Renault v okviru strategije električnega in hibridnega pogona uvršča vodik kot dopolnilno rešitev. Poklicnim uporabnikom se odpira nova možnost vstopa v mestna središča, z odstranitvijo ovire, ki jo za določene vrste uporabe predstavlja doseg. Renault Master Z.E. Hydrogen bo imel potrojen doseg (s 120 km na 350 km* Pod karoserijo bo imel vgrajeni dve posodi za vodik in s tem postal bolj vsestransko uporaben, ne da bi bila okrnjena velikost tovornega prostora, ki znaša od 10,8 m3 do 20 m3, teža vozila pa se ob tem poveča za zmernih 200 kg.

Renault Kangoo Z.E. Hydrogen se bo od konca leta 2019 ponašal z največjim dejanskim dosegom med vsemi električnimi dostavniki na trgu, ki bo znašal 370 km* (Kangoo Z.E. ima doseg 230 km po WLTP). Ta dostavnik s 3,9 m3 velikim tovornim prostorom in razumnim povečanjem teže za 110 kg bo v Franciji naprodaj za 48.300 evrov (brez DDV), v kar je vključen nakup akumulatorja, ne pa tudi okoljski bonus.