Seat Taracco je ob Ateci in Aroni tretji španski SUV, ki so ga oblikovali in razvili v Barceloni, izdelujejo pa ga v volkswagnovi tovarni v Wolfsburgu, vzporedno s Volkswagnovima modeloma Tiguan in Touran. Podobnost ni slučajna saj je Seat izkoristil koncernske sinergije, poleg motorjev tudi proizvodno platformo MQB. Tarraco je trenutno največji španski SUV, z dolžino 4,735 m, širino 1,84 m in višino 1,65 m. Z notranjo konfiguracijo sedežev 5+2, sprejme lahko do 7 potnikov. Oblikovan, zasnovan in izdelan je po najsodobnejših oblikovnih in tehnoloških standardih sodobnih športnih terencev. Izpostavljamo: prepoznavanje prometnih znakov, navigacija in avtomatsko uravnavanje razdalje, ob tem še sistem za nadzor okolice Front Assist in asistenca za ohranjanje smeri na voznem pasu.

 

Vse informacije se nahajajo na osebno prilagodljivem 10,25-palčnem zaslonu TFT, neposredno pred očmi voznika. Tik pred nastavljeno kritično razdaljo oziroma morebitno nesrečo, asistenca Pre-Crash zategne varnostne pasove in zapre okna. Pri prevračanju vozila asistenca Rollover aktivira vse potrebne sisteme, denimo sistem eCall. Če kolesar nenadoma zapelje pred vozilo ali vozilo pred vami iznenada zavre, se Tarraco zahvaljujoč asistenci za nadzor prometa odzove s samodejnim zaviranjem.

 

Vsi pogonski agregati so zasnovani prav za največji španski SUV in tehnično podprti s sistemom direktnega vbrizgavanja, turbo polnilnikom in tehnologijo start-stop, kar velja tudi v primeru naše testne različice z najmočnejšim bencinskim motorjem 140 kW/190 KM s štirikolesnim 4Drive in 7-stopenjskim DSG. Voznik se tu po odzivnost motorja in izbranega načina vožnje lahko prilagaja različnim voznim profilom: Komfort, Eco, Sport in Individual. Če pa se odloči za brezpotja ali se znajde v snegu ima dodatno na voljo še vozna profila Off-Road in Snow s štirikolesnim pogonom 4Drive. Tako na zasneženih gorskih prelazih, na poti na smučišča, v tem letnem času nima večjih težav. Notranjost je prostorna, za pet odraslih, dva lahko dodatno – ne sicer tako udobno kot ostali – povlečeta sedeža iz dna prtljažnika. Za prtljago ostane samo 230 litrov prostora. S samo petimi sedeži pa je prostora obilo, od osnovnih 700 do 1775 litrov.

 

Kakovost materialov je dobra, dizajn armaturne plošče sodoben, ob digitalni instrumentni plošči pred voznikom je na sredini še velik 8-palčni zaslon multimedijskega sistema, povezljivega preko Apple CarPlay in Android Auto. Dvolitrski bencinski TSI motor je s 140 kW/150 KM, podprt z občutno zalogo navora 250 Nm že od 1.500 vrtljajev naprej je brez dvoma najboljša izbira. Tih, odločen in prepričljiv, ko voznik pohodi plin ali pri sproščeni mestni vožnji. Odlično se ujema s 7-stopenjskim DSG menjalnikom, mehkim ob mirni nogi voznika in odločen, ko se voznikova desna noga zgane sunkovito. Od 0 do 100 km/h potrebuje 8 s in lahko doseže 212 km/h, kar za SUV ni nepomemben podatek. Zmerno žejen ne zahteva preveč. Povprečje okrog 8 l/100 km ali celo pod osem, če je voznik umirjen in se mu ne mudi nikamor. Ne nazadnje je Tarraco družinski SUV, kljub najvišji stopnji zmogljivosti, opreme in v tem primeru tudi začetne cene pod 40 tisoč evrov. (38.784)