Volkswagen Gospodarska vozila razkriva v svetovni javnosti povsem novo generacijo Multivana, prvič tudi s priključnim hibridnim motorjev in napredno stopnjo omrežnih sistemov pomoči, upravljanja in infotainmenta. Novim notranjim konceptom zasnove je zdaj Multivan še bolj vsestranski. S svetovno premiero novega Multivana prehaja Volkswagen tudi z oddelkom Gospodarska vozila v novo dobo mobilnosti. V prihodnosti bo serija Bulli temeljila na treh modelih: Multivan in Transporter 6.1 ter ID.BUZZ, napovedan leta 2022. “T6.1” ohranja namembnost vozila za komercialno uporabo in kot osnova legendarnega avtodoma California. Prihajajoča ID.BUZZ MPV in ID.BUZZ Cargo bosta povsem električna modela prilagojena urbanemu okolju. Novi Multivan z do sedmimi sedeži medtem bolj kot kdaj koli prevzema ključno vlogo prilagodljivega vsestranskega vozila.

Multivan, zasnovan predvsem za družine in posameznike z aktivnim življenjskim slogom, se s povsem novim sistemom sedežev in prostorom za tovor prilagaja neštetim scenarijem mobilnosti. Z notranjostjo v slogu poslovnega salona je lahko tudi visokokakovostni shuttle. Toliko bolj, ker nova generacija, vzporedno z osnovnim modelom, nastopa tudi kot podaljšana različica z večjim prtljažnim prostorom (do 4.053 litrov). Odslej so na voljo zadaj le enostavno nastavljivi in ​​odstranljivi posamezni sedeži, tako da lahko zdaj v notranjosti potujejo z nami na primer tudi dražja kolesa. Največja notranja višina ostaja nespremenjena; v kombinaciji z novo panoramsko streho je lahko celo povečana.  Multivan skok v digitalni svet predstavlja prav tako preoblikovana armaturna plošča in vanj integrirana zaslona.

Standardno je opremljen z digitalnimi instrumenti in informacijsko-razvedrilnim sistemom „Ready 2 Discover“. Preko spletne krmilne enote sistem standardno ponuja široko paleto spletnih storitev in funkcij. Lastniki Multivana lahko na zahtevo pozneje aktivirajo tudi navigacijsko funkcijo “Ready 2 Discover”. Novost v paleti motorjev je vtični hibridni sistem. Visokotehnološki pogonski sistem z močjo 160 kW/218 KM združuje lokalno vožnjo brez emisij z zelo velikimi dosegi in nizko skupno porabo. Multivan z vtičnim hibridnim pogonskim sistemom ima oznako „eHybrid“. Vzporedno s tem bo Multivan s pogonom na sprednji kolesi na voljo z dvema različnima bencinskima motorjema s turbopolnilnikom: 100 kW/136 KM in 150 kW/204 PS. Leta 2022 bo sledil turbo dizel (TDI) z močjo 110 kW/150 KM. Serijsko bo na voljo samodejni menjalnik z dvojno sklopko (DSG). Okvirna cena bo približno  50.000 evrov.