Individualen, mladosten videz, občutno prostoren, sicer relativno tih, mogoče za koga manj uglajen kot v sorodnem Peugeotu 208 z enakim 1,2-litrskim trivaljnikom 82 KM. Po zasnovi se oddaljuje od predhodnika in zaključuje z obliko »jajca«. Prevzema dinamično podobo 5 cm daljše 5-vratne kombi limuzine, z dolžino 4 m in za 4 cm nižje. Inovativen, svež, igriv, če kdo želi v eni od 36 raznolikih dvobarvnih različic in s plastičnimi oblogami vrat v slogu večjega posebneža C4 Cactus. Enostavno želi biti drugačen od drugih v tem segmentu in povsem drugačen od sorodnega Peugeota 208. Citroen C3 predstavlja evolucijo in ne revolucije.

 

C3 09

 

V duhu slogana znamke »Creative Technologie« se kreativnost opazi tudi v notranjosti s štirimi različnimi barvnimi odtenki specifične armaturne plošče in sedežev, mehkih in oblečenih v prijetno blago, tako kot osrednji del armaturne plošče po širini. Na prednjih vratih je usnjen pašček za zapiranje vrat. Deluje moderno in okusno, ne glede na nekoliko cenen videz plastičnih materialov. K dobremu počutju prispeva tudi prijetna osvetlitev notranjosti v LED tehnologiji. Posrečeno zasnovan voznikov delovni prostor se hitro prilagaja individualnim zahtevam.

 

C3 03

 

Pred voznikovimi očmi je dokaj klasična a elegantno zasnovana armaturna plošča, brez odvečnih gumbov. Na osrednjem 7-palčnem LCD zaslonu na dotik na instrumentni plošči s tekstovnim prikazom v beli barvi in krom obrobo so osredotočene funkcije samodejne klimatske naprave in radijskega aparata Citroen Connect Radio z aplikacijami Mirror Link,BlueTooth, USB, AUX in potovalnim računalnikom. Ni pa fotoaparata ali kamere za snemanje posnetkov dolžine do 2 minut, ki se jih lahko preko pametnega telefona neposredno prenese na internet, kar je ena od promocijskih značilnosti novega modela. Kamera je za doplačilo.

 

 

C3 27

 

Praktičen prtljažnik meri osnovnih 300 l in z največjo prostornino s podiranjem zadnje vrste doseže 922 l, več kot dovolj za mestno in medmestno uporabo. Udoben, vožnja je prijetna, natančna. Vzmetenje je mehko in le pri sunkovitih manevrih začne zadnji par koles izgubljati stik s podlago, vendar hitro poseže ESP, elektronski nadzor stabilnosti, ki ga ponovno utiri. Bencinski 1,2-litrski trivaljnik z 82 KM je optimalen, z mesta do 100 km/h se odzove v 14,6 s, čeprav na cesti ne zgleda tako skromno. Največja hitrost ne preseže 170 km/h, poraba ostaja v skromnih okvirjih pod 6 l/100 km. In še vedno v teh okvirjih, ne glede na bogat serijski paket opreme Shine, je tudi cena 13.400 evrov.