Mercedes-Benz predstavlja tretjo generacijo prodajno uspešne modelske serije razreda B. Do danes se je zanj odločilo več kot pol milijona kupcev, v Sloveniji več kot 3.500, kar pomeni, da je najbolj prodajan model s ‘trikrako’ zvezdo pri nas. Mercedes-Benz tudi pri novi generaciji razreda B vztraja na konceptu kompaktnega enoprostorca, z vizijo varnega in uporabnega vozila. Nastal je na najnovejši arhitekturi in opremljen z najnaprednejšimi varnostnimi sistemi, digitalno komunikacijo in udobjem priha na dušo mlajšim družinam oziroma mladim po srcu, z aktivnim življenjskim slogom.

Osnovne značilnosti novega B-ja, z enoprostorskim konceptom oblikovno v duhu zadnje generacije modela A je dolga medosna razdalja (2.729 mm) kratkih previsov, z rahlo znižanimi strešnimi linijami in večja, od 16- do 19-palčna kolesa za doseganje dinamičnih razsežnosti. Razmeroma spuščen, progresiven sprednji del z novimi žarometi H7 in dnevnimi lučmi LED. Žarometi MULTIBEAM LED iz sklopa dodatne opreme imajo še posebej športen videz. Omogočajo hitro, elektronsko nadzorovano prilagajanje trenutnim prometnim razmeram.

Zadek poudarjajo dvodelne zadnje luči, odsevniki v odbijaču in izrazit črni spodnji del odbijača z videzom difuzorja in pokromanim okrasnim trakom. Velik strešni spojler skupaj s spojlerjema v črni barvi visokega sijaja ob straneh zadnjega stekla izboljšuje aerodinamiko in hkrati ustvarja športen videz. Nižja strešna linija še dodatno prispeva k najboljšemu zračnemu pretoku v razredu, z vrednostjo cd pri 0,24 (predhodnik: 0,25).

Koncept zasnove notranjosti prihaja iz novega razreda A, vendar je vseeno nekoliko drugačna, izvedena v obliki enojne plošče, ločene med prostorom voznika in sovoznika. Popolnoma prostostoječa prikazna enota pred voznikom je lahko v treh različnih izvedbah: z dvema 7-palčnima (17,78 cm) prikazovalnikoma, z enim 7- in enim 10,25-palčnim (26 cm) prikazovalnikom ter v širokozaslonski izvedbi z dvema 10,25-palčnima prikazovalnikoma. Kot dodatna oprema je na voljo projekcijski zaslon head-up. Voznik sedi 90 milimetrov više kot v razredu A, zaradi česar ima še posebej dober pregled na vse strani – tudi zaradi optimiziranih prečnih prerezov strešnih stebričkov, ki v manjši meri zakrivajo okolico.

Nova kinetika sedežev ENERGIZING je še posebej dobra za hrbet z rednim natančnim prilagajanjem kota sedežne blazine in naslonjala. Ta inovacija je na voljo za sprednja sedeža v kombinaciji z električnim nastavljanjem sedežev s pomnilno funkcijo. Notranjost je bila izpopolnjena na več mestih. Odvisno od izvedbe bodo od sredine leta 2019 na voljo zadnji sedeži, ki jih bo mogoče premakniti za 14 centimetrov, naslonjalo pa nagniti v pokončnejši položaj in tako prilagajati prostornino prtljažnika za zadnjimi sedeži med 455 in največ 705 litri, s preklapljanjem zadnjih sedežev do 1.540 litrov prostora.

Podobno kot razred A je tudi  novi razred B  opremljen z multimedijskim sistemom MBUX (Mercedes-Benz User Experience), ki je s storitvami povezljivosti Mercedes me začel novo obdobje. Sistem je edinstven zaradi sposobnosti učenja, ki mu jo omogoča umetna inteligenca. Sistem MBUX je mogoče nastaviti po meri in se prilagodi uporabniku. Tako ustvari čustveno povezavo med vozilom, voznikom in potniki. Trnutno so na voljo naslednje štiri izvedbe motorja: B 180 (100 kW/136 KM, 200 Nm); z menjalnikom z dvojno sklopko 7G-DCT, B 200 (120 kW/163 KM, 250 Nm); z menjalnikom z dvojno sklopko 7G-DCT, B 200 (110 kW/150 KM, 320 Nm); z menjalnikom z dvojno sklopko 8G-DCT in B 220 (140 kW/190 KM, 400 Nm); z menjalnikom z dvojno sklopko 8G-DCT. Dizelska ponudba se začenja z  različico 180d in ceno 28.410 EUR, bencinska B 180 s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom pa 25.870 EUR.