Zadnja generacija Pola je po neobičajno dolgih osmih letih začela izgubljati korak med največjimi tekmeci, kar je po svoje razumljivo, zato je Volkswagen za razliko od ostalih, novo generacijo Pola temeljito prenovil. Linije so bolj dinamične in skladno z nekaterimi različicami tudi izrazito športne. Novi Polo je predvsem večji, daljši, nastal na novi platformi MQB,  ki jo je pred njim prva preizkusila nova Ibiza. In to se v vožnji tudi zazna. Razlika med novim in starim je še bolj očitna, ko z novim Polom srečaš na cesti enega iz prejšnjih generacij. Dolžina je presegla štiri metre in po velikosti je Polo ujel tretjo generacijo Golfa letnika 1991. Daljša je tudi medosna razdalja, kar se pozna zlasti zadaj, kjer imata potnika več prostora, ne samo okrog kolen. Vidno več prostora je tudi v novem prtljažniku, ki je zdaj prav tako opazno večji. S prejšnjih 280 je zrasel na 351 l.

Tudi za volanom novega Pola, dobi voznik potrditev, da gre res za popolnoma nov avto, ne samo zaradi modernega dizajna armaturne plošče in digitalnega multimedijskega zaslona v sredini, s številnimi funkcijami, ampak tudi zaradi občutka podobnega kot v Golfu. Vse se namreč vrti okrog tega najpopularnejšega in za Volkswagen najpomembnejšega modela. Ne nazadnje je Polo po novem lahko opremljen z robotiziranim 7-stopenjskim menjalnikom DSG, nad katerim bo voznik še posebno navdušen. Tudi v povezavi z novim enolitrskim bencinskim trivaljnikom s 115 KM in turbinskim polnilnikom, ki v vožnji izžareva izrazito živahnost in se odziva v trenutku, ko to voznik potrebuje. Pospešek uradnih 10,5 s od 0 do 100 km/h ne pove prav veliko. Voznika bo prepričala predvsem živahnost tega malega motorja, ki na trenutke meji že na športno in voznika neopazno zapelje v visoka potovalna povprečja. Polo uradno doseže 200 km/h in ni razlogov, da bi dvomili o tem. Povprečje porabe je z živahno vožnjo bliže 8-im kot 7-mim litrom.

Motor je namreč izredno živahen, prožen, ne glede na tanjši zvok. Vožnja je udobna, tiha, DSG menjalnik prestavlja neopazno, hitro, volan je lahek in natančen, vse prej kot v manjšem mestnem avtomobilu. Tudi v ovinek gre lepo in zanesljivo. Voznik lahko med ostalim računa predvsem na elektronski nadzor stabilnosti (ESC), vključno z ABS z zavorno asistenco. Dobro vzdušje v Polu Beats poleg 300-vatnega avdiosistema z vrhunskim zvokom ustvarja tudi zasnova notranjosti, ki razvaja s celotno opremo od vzglavnikov do predpražnikov in 16-palčna aluminijasta platišča Torsby. Novi Polo je brez dvoma večji v vseh pogledih tudi cenovno, saj se z nekaterimi različicami, kot v našem primeru, hitro približa zgornji meji 20 tisoč evrov, kar pa ni več zanemarljivo.