Poltovornjaki ali pickupi so nesporno modni trend. Predstavljajo svojevrsten statusni simbol. Marsikdo si ga omisli, čeprav le redko v celoti izkoristi njegove terenske sposobnosti in specifične značilnosti. S poltovornjakom uporabnik izraža svoj pustolovski duh in življenjski slog ter se tako poskuša poistoveti s prispodobo posameznega pickupa. Fordov Ranger, še posebno v najbolj markantni izvedbi Wildtrack z dvojno kabino in imenom, ne glede na svojo globalno vlogo, pooseblja pustolovščine ameriških prostranstev. Toda tudi v Evropi je zelo priljubljen, saj je med najbolj prodajanimi pickupi. Zadnja generacija Wildtracka se vidno oblikovno in vsebinsko prenovljena predstavlja z izpopolnjenim 2,0-litrskim dizelskim biturbo motorjem EcoBlue s selektivno katalitsko redukcijo za optimalne izpuste. Streže mu novi 10-stopenjski samodejni menjalnik, vozniku pa napredni asistenčni sistemi.

V našem primeru najzmogljivejša različica z 213 KM in 500 Nm navora je celo za 13 KM in 30 Nm zmogljivejša od 3,2-litrskega dizelskega motorja predhodnika. Porabil naj bi tudi do devet odstotkov manj goriva. Na našem enotedenskem testu je bilo povprečje dobrih 9 l/100 km. Z mesta dp 100 km/h pospeši v 10 s in doseže 180 km/h. Štirikolesni pogon je del serijske opreme, na izbiro ima dva načina z visokim in nizkim prestavnim razmerjem, odvisno ali gre za lažje ali zahtevnejše terene. Za nižjo porabo ob večinoma vsakdanji uporabi na asfaltu lahko voznik izbere tudi dvokolesni pogon, kar med vožnjo (do hitrosti 110 km/h).

Ranger se hvali tudi z drugimi številkami – z nosilnostjo 1 tone in vlečno zmogljivostjo 3500 kg se voznik lahko mirno loti najzahtevnejših nalog in izzivov ali naloži in vlečete še tako zajetne tovore. Vsestranski keson velikosti standardne evro palete, sprejme orodje za opravljanje svoje dejavnosti ali vse, kar potrebujete za kampiranje čez konec tedna in omogoča možnost zaklepanja. Dvig od tal je 237 mm in brez težav ga lahko voznik zapelje preko vode do globine 800 mm, pri konstantni hitrosti 7 km/h,  če se odloči, da gre na »vse ali nič«.

Napredni sistemi, vključno s prepoznavanjem prometnih znakov, sistemom za vzdrževanje voznega pasu in parkirnimi senzorji, prispevajo vozniku večjo samozavest in nadzor v vožnji, kar velja tudi za sistem pomoči pri speljevanju v klanec, nadzor spusta in aktivno pomoč pri parkiranju. Pri Rangerju je zaradi dolžine vozila oziroma kesona še kako koristna. Z vrsto uporabnih tehnologij, vključno z Auto Stop-Start in potovalnim računalnikom, je to robusten pickup, ki brez truda združuje možgane in mišice.

Oblikovno osvežena elegantna notranjost je hkrati robustna in trda, namenjena različnim potrebam. Poleg velikega tovornega prostora nudi Ranger udobje osebnega avtomobila višjega razreda, z modernim dizajnom armaturne plošče, volanom z večino upravljalnih tipk različnih funkcij. Armaturno ploščo dopolnjuje v osrednjem delu 8-palčni barvni zaslon na dotik, ki skupaj s sistemom Ford SYNC2 omogoča tudi glasovno dokaj preprosto upravljanje s ključnimi funkcijami za glasbo, telefon, navigacijo in klimatsko napravo. Tudi počutje za volanom je podobno kot v bogato opremljenih športnih terencih. Vozniku je na voljo vse kar potrebuje in še več. Celo delno usnjeno oblazinjenje sedežev. Sedi visoko pregledno, udobje zagotavljajo različne nastavitve, zvočna izolacija potniškega prostora je učinkovita. Kakovost materialov je dobra, le na spodnjih delih nekoliko slabša.

Wildtracka bi si moral omisliti nekdo, ki živi na podeželju in ne v mestu, ob vsakodnevni mestni gneči, kar sploh ni pravilo. Voznik tudi v tem primeru lahko računa vsa zvočna pomagala in 360 stopinjsko kamero zadaj. Rajdni krog je sicer krajši, potrebuje več prostora, tudi pri zavijanju, kar je značilno za vse terence s štirikolesnim pogonom. Ranger Wildtrack, privlači s svojim videzom, s tem kaj zmore, v večini primerov več kot  voznik, in seveda z bogato opremo. Za začetno ceno 41.730 evrov po ceniku, kolikor običajno stane navaden športni terenec s podobno zasnovo, nudi veliko.