Število kolesarjev na evropskih cestah in mestih narašča. Vse bolj pogosto prihaja do konfliktnih situacij med avtomobilisti in kolesarji, ker infrastruktura le s težavo zagotavlja ustrezno souporabo različnim udeležencem v prometu. Ford prihaja z novo kampanjo, s katero želi izboljšati varnost ter zmanjšati onesnaževanje okolja in zgoščenost mestnega prometa. ‘Souporaba cest’ spodbuja slogo med udeleženci v prometu in odraža Fordovo prepričanje, da možnost varnega kolesarjenja večjega števila ljudi, še posebej na krajših razdaljah, koristi vsem.

S produkcijo revolucionarne izkušnje z navidezno resničnostjo ‘WheelSwap’ želi avtomobilistom in kolesarjem prikazati, kako lahko nepremišljena vožnja avta ali kolesa sproža   veliko strahu in jeze, v najslabšem primeru pa je lahko usodna za soudeležence v prometu. Začetne študije kažejo, da so po soočenju s to izkušnjo skoraj vsi udeleženci izjavili, da bodo spremenili svoje vedenje na cesti.

‘WheelSwap’ avtomobilistom omogoča, da s kolesarjevega zornega kota vidijo, kako nevarno je lahko pretesno prehitevanje, sprememba smeri brez uporabe smernikov in odpiranje vrat brez preverjanja, ali se bliža kolesar. Druga različica kolesarjem omogoča, da izkusijo, kako se počutijo vozniki, ko oni prevozijo rdečo luč, vozijo v nasprotno smer po enosmernih ulicah in nepričakovano spreminjajo smer. Ford pravi, da je v začetni raziskavi v petih evropskih državah sodelovalo več kot 1200 oseb. 70 odstotkov teh, ki so preizkusili aplikacijo ‘WheelSwap’ in si ogledali film, je v primerjavi s tistimi, ki tega niso storili, pokazalo večjo empatijo do vožnje in kolesarjenja drugih soudeležencev v prometu.