Honda CRV, ki smo jo preizkusili, je popolnoma in v celoti prenovljena, izvirnih linij bolj kot prej, prednjega dela in zlasti zadka, z novim dizajnom zadnjih luči in izpopolnjena z novo, bogato tehnološko vsebino – od varnostnih sistemov do različnih funkcij multimedijskega sistema. Dizelskega motorja ni več v ponudbi. V pričakovanju hibrida poganja Hondo CR-V 1,5-litrski bencinski motor s turbinskim polnilnikom in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom. Zasnovana na novi platformi, prvič namenjeni prav CR-V-ju, zagotavlja udobnejšo vožnjo na asfaltu in učinkovitejšo tam, kjer se asfalt konča. V prvem primeru lahko pritrdimo v celoti, v drugem samo delno, ker ni bilo veliko priložnosti za terenski preizkus.

Glede na predhodno generacijo ima CR-V daljšo medosno razdaljo za 4 cm, kar se pozna v prostoru za potnike. Teh je lahko brez posebnih žrtev 5, čeprav z enako dolžino 4,61 m. S peto generacijo je na voljo tudi tretja vrsta sedežev. Ko vstopimo je prostora dovolj, kamor koli sedemo. Tudi za visoke. Udobje je na visoki ravni. Nič manjše ni na srednjem sedežu zadaj. Armaturna plošča je klasičnega dizajna, instrumenti digitalni, pregledni, široka osrednja konzola omogoča višji, bolj priročen položaj ročice menjalnika, torej bliže rokam.

Materiali v notranjosti so kakovostni, kot vedno. Izdelava natančna. Sedeži so udobni in široki, vendar, če gremo v ovinek bolj ostro, ne zadržijo telesa tako učinkovito, kot bi pričakovali. Na avtocesti tega ne bomo zaznali. Če bi prav iskali, bi našli mogoče še kakšen gumb za upravljanje, ki ni ravno najbolj praktičen, predvsem na več funkcijskem volanu. Prtljažnik je že v osnovi s 561 litri prostoren in ga po potrebi lahko povečamo na 1756 litrov. Dno je nastavljivo v dveh nivojih. Velika zadnja, prtljažna vrata se s pomočjo elektrike odpirajo visoko. Odpirajo se tudi z zamahom noge pod odbijačem, kar je še posebno dobrodošlo, ko imamo polne roke.

Za tiste, ki smo vajeni dizelskih motorjev, je tanjši, skoraj neslišen zvok bencinskega motorja v tem primeru, v začetku malce nenavaden in marsikdo bo za trenutek podvomil v 1,5-litrski  VTEC. Ali bo sploh kos CR-V-ju. Toda ob prvi priložnosti, ko bo pohodil plin bo vse morebitne dvome voznika razorožila prepričljiva odzivnost in progresivnost motorja. Tudi bencinski zvok bo po nekaj sto kilometrih postajal vse bolj domač. 173 konjev v tem kompaktnem SUV-ju se ne heca. Da ne omenjamo zmogljivejšo različico s High-Power motorjem – 142kW/193 KM in CVT samodejnim menjalnikom in AWD pogonom, ki je dražja za 2.000 evrov. V tem primeru potrebuje z mesta do 100 km/h 10 s, z največjo hitrostjo preko 200 km/h, čeprav ima menjalnik vse prej kot športne ambicije.

 

V nobenem primeru ne gre za podatka, ki bi ju jemali kar tako. In še manj povprečje porabe malenkost nad 7 litrov. CR-V je lahko v vsakdanji vožnji, zelo miroljuben, tekoč in uglajen, če pa je potrebno lahko v trenutku skoči. Varnostni pomočniki v obliki elektronskih sistemov HONDA SENSING so v pomoč vozniku z informacijami preko kamer in radarjev ter mu tako priskočijo na pomoč v vseh okoliščinah – od vožnje po avtocesti, do samodejnega zaviranja, da je za volanom čim bolj sproščen in brezskrben. To in še več lahko zahteva, saj je plačal najmanj 27.900 evrov.