Kanadska policija je julija letos na avtocesti v bližini mesta Ponoca v Alberti presenetila voznika Tesle Model S, ki je s spuščenim naslonom sedeža zleknjen za volanom spal pri hitrosti 150 km/h. Policijo so opozorili vozniki, ki so opazili vozilo brez nikogar za volanom. 21-letnega voznika so prebudile policijske sirene in utripajoče luči, po vsej verjetnosti dokončno tudi visoka globa zaradi nevarne vožnje. Policisti so mu za 24 ur odvzeli tudi vozniško dovoljenje.

Primer, ki je prišel v javnost prek twiterja šele te dni, je ponovno sprožil polemike in nova vprašanja glede avtonomne vožnje in zmotne interpretacije avtopilota. Strokovnjaki pojasnjujejo, da je Tesla Model S na drugem nivoju avtonomne vožnje in avtopilot je le kot napredni pomožni sistem  temu primerno prilagojen. Med ostalim združuje prilagodljivi tempomat, sistem za pomoč pri ohranjanju voznega pasu, samodejno parkiranje in v zadnjem času tudi  možnost samodejne menjave voznega pasu. Za avtomatizacijo nekaterih vozniških nalog uporablja nabor senzorjev, vključno z osmimi kamerami, radarjem in ultrazvokom, hkrati pa zahteva, da vozniki ostanejo povezani z vozilom, da bi lahko delovali. Torej, še vedno v neposrednem stiku z vozilom, kar pomeni z rokami na volanu. Slednje je prebrisani Kanadčan na nek način zaobšel. Podobni primeri pred tem v ZDA so se končali tudi tragično.