Peugeot 2008 je kompaktni crossover, narejen na enaki tehnični osnovi in z enako ponudbo motorjev. Oblikovno in vsebinsko ima veliko skupnega z osnovnim modelom P208. Podobnost je očitna. Enako drzen in oster dizajn, še posebno agresivnega prednjega dela z LED žarometi v obliki treh levjih krempljev, dopolnjuje moderno zasnovana notranjost z značilnim toda tehnološko naprednejšim novim PEUGEOT i-Cockpit® 3D .

Zasnovan je na enakih ergonomskih  smernicah kot doslej, s kompaktnim, majhnim volanom za priročnejše krmiljenje in boljši oprijem, velikim 7-palčnim zaslonom na dotik na dosegu rok in v voznikovem vidnem polju.  Značilna notranjost tudi tu vztraja na izvirni, digitalni instrumentni plošči nove generacije z instrumenti v 3D tehniki. Informacije se prikazujejo na dveh nivojih. Najpomembnejše informacije, kot na primer hitrost vozila in varnostna opozorila, so na digitalnem zaslonu v višini oči v obliki holograma in se dinamično približujejo voznikovemu vidnemu polju, odvisno od stopnje pomembnosti. Odzivnost naj bi se skrajšala za približno pol sekunde.

7-palčni zaslon na dotik kakovostnega multimedijskega sistema – na sredinskem delu, ponuja vse pričakovane in za ta razred in srednjo stopnjo serijske opreme Allure potrebne informacije, od kamere za pomoč pri vzvratni vožnji, nastavitev samodejne klimatske naprave, sistemov za pomoč pri vožnji, do digitalnega radia DAB in drugo. Voznik lahko priljubljene aplikacije s pametnega telefona prezrcali na osrednji zaslon s funkcijo Mirror Screen in svoj telefon tudi indukcijsko napolne.

Notranjost 4,30 m dolgega crossoverja je prostornejša, saj se 30 cm več v dolžino pozna predvsem na zadnji deljivi klopi, namenjeni trem odraslim. Prostora je nad glavo in okrog kolen dovolj, občutno več kot v Peugeotu 208. Zato pa je prostornina prtljažnika s 434 litri dokaj diskretna, ponuja pa dvojno dno.

Peugeot 2008 je s trivaljnim 1,2-litrskim bencinskim motorjem PureTech 130 KM in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom odziven, živahen in enostavno vodljiv. Na cesti ponuja zgledno razmerje med natančnostjo vožnje in udobjem in če je treba, skoči brez najmanjšega oklevanja. Od 0 do 100 km/h potrebuje uradno 9,8 s in doseže 198 km/h, v kar ne gre dvomiti in še manj v potovalno udobje. Vzmetenje je tudi tu naravnano na udobje. Z navorom 230 Nm že pri 1750 vrtljajih je tudi presenetljivo prožen.

Dobro se odreže na daljših avtocestnih premikih, z relativno nizkimi povprečji porabe, celo pod 7-mimi litri, kar je vseeno daleč od uradne kombinirane porabe 4,5 litrov. Ne čudi, zakaj je ta segment mestnih, kompaktnih športnih terencev v porastu in zakaj je bil predhodni Peugeot 2008 sedmi najbolj prodajan avto v Sloveniji in kar želi obdržati in preseči tudi novi 2008.  Zato se s ceno 19,521 evrov želi obdržati cenovno še vedno pod 20 tisoč evri, ne glede na dodatno plačljive LED meglenke s funkcijo osvetljevanja ovinka (160 €), dodatno temnjena stekla zadaj (100 €), parkirni senzorji spredaj (100 €) in posebne bele barve za kar 650 evrov, če bi jo naročili posebej. /BL/Tekst+Foto/

TEHNIČNI PODATKI