Corsa-e dokaj diskretno skriva svojo »električno« naravo. Razen majhne črke »e« na prtljažnih vratih in okenskih okvirih vrat srednjega stebrička, se pravzaprav v ničemer ne loči od ostalih različic iste generacije. Pod enakimi vratci odprtine za gorivo na desnem boku je tu zdaj vtičnica za polnjenje elektrike. Na izbiro so trije načini vožnje. Električni motor razvije 136 KM z izbiro najbolj dinamičnega načina Sport. Z izbiro Normal, ki se vključi samodejno z vsakim zagonom, se spusti na 109 KM in z Eco na 82 KM. Ta način jamči v povprečju največji doseg, teoretično 337 kilometrov, vendar z vožnjo v dokaj neenakem mešanem ciklu in z večinoma izbiro Normal pretežno okrog 300 kilometrov. Na hitri 100 kW polnilnici z enosmernim tokom lahko napolnimo baterijo do 80% v 30 minutah, na bolj razširjenih 50 kW pa do 1 ure, odvisno koliko nam je ostalo pred polnjenjem. Na domači trifazni 11 kW pa malo manj kot 5 ur do 100%. Polnimo pa tudi na domači vtičnici z enofaznim tokom moči 7,4 kW in v eni noči napolnimo za vsaj 100 kilometrov dosega.
Corsa-e zna v vožnji prijetno presenetiti. Izboljšano vzmetenje kompenzira dodatnih 345 kilogramov baterije nameščene pod zadnjimi sedeži in morebitna nesorazmerja teže med prednjo in zadnjo osjo. Dodatno izbiro 17-palčnih platišč (350 eur) bo voznik cenil tako na neravni podlagi, kot v hitrih ovinkih z zanesljivo in natančno vožnjo. Zvočna zaščita v potniškem prostoru je dobra. Volan je mehak a natančen, kar pride prav zlasti v mestu, kjer je vožnja tekoča in neobremenjujoča. Samodejni, brezstopenjski menjalnik ne zahteva od voznika ničesar in nanj lahko med vožnjo pozabi. Takojšnja odzivnost značilna za električna vozila je v Corsi-e na voljo že v načinu vožnje Normal. Ko voznik izbere Sport potrebuje z mesta do 100 km/h 8,1 sekunde. Da ne bi izgubil preveč energije in posledično dosega v kilometrih preklopi v položaj B (brake) in tako poskuša med pojemanjem med vožnjo navzdol in zaviranjem ujeti in pridobiti nazaj z rekuperacijo del izgubljene energije, tudi v mestu.
V vsem ostalem je električna Corsa-e enaka bencinskim različicam. Stavi na eleganten videz moderne notranjosti, z linearnim dizajnom armaturne plošče in v osrednjem delu ponuja velik, 7-palčni barvni zaslon na dotik, multimedijskega sistema, s pregledno grafiko, funkcijo zrcaljenja in vgrajeno navigacijo, z radijskim aparatom Multimedia Navi, USB priključkom, 6 zvočnikov, kratko strešno anteno v dodatnem paketu (600 eur), kar sploh ni odveč. Enako velja za dodatni Paket Park & Go s 180° panoramska vzvratna kamera, parkirnim pomočnikom spredaj in zadaj. Vsebuje tudi električno nastavljivi, ogrevani in preklopni zunanji vzvratni ogledali. Tudi dodatnih 787 evrov je vrednih tega denarja.
Voznikov položaj je dokaj nizek, s športnim občutkom na udobnih in izdatno nastavljivih sedežih iz blaga in umetnega usnja. Polno oblikovan in lepo oblazinjen volan ima prijeten oprijem. Diskreten notranji prostor za pet oseb in primernejši za štiri srednje velike, ki imajo tako na voljo več prostora. Prav verjetno, da se bo kdo spotaknil ob zadnji, kratek par vrat, ki ne omogočajo prav udoben dostop do zadnjih sedežev. Tudi prtljažnik, sicer lepo oblikovan in tapeciran, z nakladalnim pragom le 69 cm od tal, ni velik. Z vidika prostora plača davek na baterijo, saj ima v primerjavi z bencinsko različico s 309 litri, le 267 litrov, za malo več kot nakupovalne vrečke. Konec koncev je Corsa-e predvsem mestni avto. (T+F: BL)
TEHNIČNI PODATKI: Opel Corsa-e Elegance – Elektromotor: 100 kW (136 KM); Navor 260 Nm; Litij-ionska baterija (kapaciteta): Napetost-zmogljivost: 400 V – 50 kWh, Navor 260 Nm; Pogon spredaj; Zmogljivost: Najvišja hitrost 150 km/h(elektronsko omejena); Pospešek 0-100 km/h 8,1 s; Doseg 337 km (WLTP); Napolnjenost do 80% v 30 minutah (na hitri polnilnici z enosmernim tokom (DC, 100 kW)
MERE: Dolžina/širina/višina (cm): 406/177/144;Medosna razdalja (cm) 254; Masa 8kg) 1455; Prtljažnik (l): 267/1042; Oprema: ELEGANCE (TAWG) Barva: Orange Fizz (GPQ) Cena različice v EUR: 32.840,00 EUR; Cena testnega vozila z dodatno opremo: 37.128,00 €.