Škoda je pred nekaj urami slovenskim ljubiteljem in bodočim kupcem predstavila novo, četrto generacijo Fabie. V prvih treh generacijah so prodali več kot 4,5 milijona primerkov. Kljub negotovim napovedim glede dobav v naslednjem letu, pričakuje naš predstavnik Škode prvo večjo količino v mesecu marcu. Četrta generacija Škode Fabie z novim, zrelejšim dizajnom in najnižjim količnikom zračnega upora v svojem razredu(cx 0,28), želi nadaljevati uspešno zgodbo, ki jo je začela pred 22 leti, tudi pri nas. Z dolžino skoraj 4,11 metra za 11 centimetrov presega svojo predhodnico Opcijsko sta na voljo tudi za 15 milimetrov znižano športno podvozje s čvrstejšo nastavitvijo ali paket za slabše terene z za 15 milimetrov večjim odmikom od tal..

Nova Fabia je prvič zasnovana na prečni modularni platformi MQB-A0 koncerna Volkswagen, kar ji omogoča največji notranji prostor in posledično izboljšano udobje ter varnost novih pomožnih sistemov.
Poudarja tudi dosedanje klasične vrednote znamke, predvsem prepričljivo razmerje med ceno in kakovostjo, visoko funkcionalnost in številne ‘simply clever’ rešitve. Tu gre za uporabno prilagodljive rešitve zlasti v prtljažnem prostoru. Potniki pa ne bodo prikrajšani za dežnik in strgalo za sneg, ki sta jim vedno pri roki. Prtljažnik, ki je bil že prej med največjimi, če ne celo največji v segmentu, se je zdaj povečal še za 50 litrov na 380 litrov.

Proporcionalna razmerja ter žarometi in zadnje luči s sodobno LED-tehnologijo se med novosti v notranjosti vpisujejo z armaturno ploščo s prostostoječim osrednjim zaslonom in opcijskim aktivnim informacijskim zaslonom. Infotainment in povezljivost sta prav tako v ospredju. Škoda ponuja tri sisteme: radio Swing s 6,5-palčnim barvnim zaslonom, radio Bolero z 8-palčnim zaslonom in Bluetooth napravo za prostoročno telefoniranje ter vrhunski sistem Amundsen. Slednji ima 9,2-palčni zaslon in spletno podprto navigacijsko funkcijo, pri kateri je zemljevide mogoče posodabljati prek spleta. Poleg serijskega upravljanja z gestami omogoča tudi spletno podprto glasovno upravljanje s pomočjo digitalne glasovne asistentke Laure, ki razume 15 jezikov.

V začetku prodaje bodo na voljo serijski paketi opreme: Active, Ambition in Style ter posebna različica First Edition; kasneje bo na voljo tudi športna različica Monte Carlo. V kombinaciji bodo s petimi bencinskimi motorji aktualne generacije EVO koncerna Volkswagen v razponu moči od 48 kW (65 KM) do 110 kW (150 KM). Fabia z opcijskim 50-litrskim rezervoarjem za gorivo lahko prevozi več kot 900 kilometrov (po kriterijih WLTP). Trenutno so na izbiro različice z enolitrskim bencinskim trivaljnikom 59 kW/80 KM in 70kW/95 KM s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom ter 81 kW/110 KM s 6-stopenjskim ročnim in DSG menjalnikom. Cene se začenjajo s 14.003 EUR. V naslednjem letu sta napovedani še vstopna različica z 48 kW/60 KM s ceno 13.695 in najzmogljivejša z 1,5-litrskim bencinskim motorjem.

Škoda je pred nekaj urami slovenskim ljubiteljem in bodočim kupcem predstavila novo, četrto generacijo Fabie. V prvih treh generacijah so prodali več kot 4,5 milijona primerkov. Kljub negotovim napovedim glede dobav v naslednjem letu, pričakuje naš predstavnik Škode prvo večjo količino v mesecu marcu. Četrta generacija Škode Fabie z novim, zrelejšim dizajnom in najnižjim količnikom zračnega upora v svojem razredu(cx 0,28), želi nadaljevati uspešno zgodbo, ki jo je začela pred 22 leti, tudi pri nas. Z dolžino skoraj 4,11 metra za 11 centimetrov presega svojo predhodnico Opcijsko sta na voljo tudi za 15 milimetrov znižano športno podvozje s čvrstejšo nastavitvijo ali paket za slabše terene z za 15 milimetrov večjim odmikom od tal.

Nova Fabia je prvič zasnovana na prečni modularni platformi MQB-A0 koncerna Volkswagen, kar ji omogoča največji notranji prostor in posledično izboljšano udobje ter varnost novih pomožnih sistemov.
Poudarja tudi dosedanje klasične vrednote znamke, predvsem prepričljivo razmerje med ceno in kakovostjo, visoko funkcionalnost in številne ‘simply clever’ rešitve. Tu gre za uporabno prilagodljive rešitve zlasti v prtljažnem prostoru. Potniki pa ne bodo prikrajšani za dežnik in strgalo za sneg, ki sta jim vedno pri roki.
Prtljažnik, ki je bil že prej med največjimi, če ne celo največji v segmentu, se je zdaj povečal še za 50 litrov na 380 litrov.

 

 

Proporcionalna razmerja ter žarometi in zadnje luči s sodobno LED-tehnologijo se med novosti v notranjosti vpisujejo z armaturno ploščo s prostostoječim osrednjim zaslonom in opcijskim aktivnim informacijskim zaslonom. Infotainment in povezljivost sta prav tako v ospredju. Škoda ponuja tri sisteme: radio Swing s 6,5-palčnim barvnim zaslonom, radio Bolero z 8-palčnim zaslonom in Bluetooth napravo za prostoročno telefoniranje ter vrhunski sistem Amundsen. Slednji ima 9,2-palčni zaslon in spletno podprto navigacijsko funkcijo, pri kateri je zemljevide mogoče posodabljati prek spleta. Poleg serijskega upravljanja z gestami omogoča tudi spletno podprto glasovno upravljanje s pomočjo digitalne glasovne asistentke Laure, ki razume 15 jezikov.

V začetku prodaje bodo na voljo serijski paketi opreme: Active, Ambition in Style ter posebna različica First Edition; kasneje bo na voljo tudi športna različica Monte Carlo. V kombinaciji bodo s petimi bencinskimi motorji aktualne generacije EVO koncerna Volkswagen v razponu moči od 48 kW (65 KM) do 110 kW (150 KM). Fabia z opcijskim 50-litrskim rezervoarjem za gorivo lahko prevozi več kot 900 kilometrov (po kriterijih WLTP). Trenutno so na izbiro različice z enolitrskim bencinskim trivaljnikom 59 kW/80 KM in 70kW/95 KM s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom ter  81 kW/110 KM s 6-stopenjskim ročnim in DSG menjalnikom. Cene se začenjajo s 14.003 EUR. V naslednjem letu sta napovedani še vstopna različica z 48 kW/60 KM s ceno 13.695 in najzmogljivejša z 1,5-litrskim bencinskim motorjem.