Hyundai Ioniq 6 je tehnološko dovršena električna limuzina, ki izstopa z edinstvenim in nekonvencionalnim dizajnom. Model je zasnovan s poudarkom na aerodinamični učinkovitosti, kar neposredno prispeva k optimizaciji porabe energije in povečanju dosega. Bogata serijska oprema, predvsem pri različici Evolution, ki vključuje napredne sisteme za pomoč pri vožnji, daje vozilu izjemno vrednost. Dodatne funkcije, kot je paket Tech, pa dvigujejo nivo izkušenj z zanimivimi inovacijami, med katerimi sta steklena pomična streha in kamere, ki nadomeščajo tradicionalna ogledala.
Ioniq 6 uporablja dva elektromotorja – prednji z močjo 100 KM in zadnji z 225 KM, ki skupaj razvijeta 325 KM in omogočata štirikolesni pogon. Ta zasnova zagotavlja odlično stabilnost, zlasti na spolzkih podlagah, ter poskrbi za dinamične vozne lastnosti. Baterija s kapaciteto 77,4 kWh omogoča doseg do 452 kilometrov v idealnih razmerah, vendar se ta pri vožnji po avtocesti pri hitrosti 130 km/h zmanjša na 283 kilometrov. Konstrukcija, ki temelji na izjemno trdnem jeklu, pripomore k varnosti in trdnosti vozila.
Kabina Ioniqa 6 navduši s prostornostjo in udobjem, še posebej z dvojnim 12,3-palčnim zaslonom, ki združuje digitalno armaturno ploščo in multimedijski sistem. Ambienčne osvetlitve z 64 barvami ponujajo prilagodljivo vzdušje, medtem ko so materiali in obdelava na visokem nivoju, z nekaj manjšimi pomanjkljivostmi, kot je trda plastika na vratnih panelih. Številne USB-vtičnice (spredaj in zadaj) ter 230-voltna vtičnica omogočajo preprosto polnjenje naprav, čeprav je dostop do nekaterih, na primer 12-voltne vtičnice, nekoliko neroden.
Sedeži so udobni, ogrevani in prezračevani, z možnostjo elektronskega prilagajanja. Potniki na zadnjih sedežih lahko zaradi ravnega dna uživajo v izdatnem prostoru za noge, čeprav je položaj sedenja nekoliko nizek. Predal pred sovoznikom, ki se izvleče, je izvirna rešitev, vendar nekoliko nepraktična za sopotnike z daljšimi nogami.
Prtljažni prostor s 401 litrom zadostuje za večino potreb, vendar ni med največjimi v razredu. Sprednji prostor za shranjevanje s prostornino 45 litrov doda nekaj dodatne uporabnosti, vendar ozka odprtina med sedežema omejuje fleksibilnost.
Ioniq 6 je v mestnem prometu udoben in enostaven za upravljanje. Sistem “vožnje z eno stopalko” omogoča regenerativno zaviranje, kar olajša ustavljanje. Na tesnih parkiriščih je pomoč pri parkiranju na daljavo neprecenljivo, medtem ko 360-stopinjske kamere odpravljajo težave zaradi omejene vidljivosti.
Na odprtih cestah elektromotorji izkazujejo izjemno zmogljivost, zlasti v športnem načinu, kjer vozilo pokaže impresiven pospešek. V zavojih lega vozila ostaja zanesljiva, medtem ko zavore učinkovito prehajajo med regenerativno fazo in delovanjem kolutov. Doseg v načinu Eco doseže zavidljivih 452 kilometrov. Po uradnih podatkih do 614 kilometrov, z le 15-minutnim polnjenjem lahko doseg povečate za kar 351 km!
Vožnja po avtocesti je tiha in udobna, zahvaljujoč odlični zvočni izolaciji in naprednim asistenčnim sistemom. Sistem polsamodejne vožnje stopnje 2, ki vključuje pomoč pri menjavi voznega pasu, je med najboljšimi v razredu. Doseg pri avtocestnih hitrostih ni najvišji, vendar ob zmerni hitrosti 110 km/h lahko prevozite približno 353 kilometrov.
Hyundai Ioniq 6 je dosegel najvišjo oceno na testih Euro NCAP s 5 zvezdicami. Odrasle potnike ščiti z oceno 96 %, medtem ko je zaščita kolesarjev nekoliko nižja, z oceno 66 %. To kaže na visok nivo varnosti za potnike, vendar nekoliko manj za šibkejše udeležence v prometu.
Hyundai Ioniq 6 je, če povzamemo, privlačna izbira za tiste, ki iščejo sodobno električno limuzino nevsakdanje oblike, z naprednimi tehnologijami in poudarkom na udobju. Čeprav ima nekaj omejitev, kot sta manjši prtljažnik in nekoliko znižan doseg pri višjih hitrostih, vozilo izstopa s svojo inovativnostjo, obliko in celovito uporabniško izkušnjo. To je avtomobil, ki jasno kaže usmeritev v prihodnost, tako v dizajnu kot v tehnologiji.(T+F:BL)
Tehnični podatki:
Motor 1-stopenjski reduktorski menjalnik, moč elektromotorja (spredaj 73,9 kW, zadaj 165,4 kW), največja moč 239 kW (325 KM), največji navor 605 Nm, največja hitrost 185 km/h, pospešek 0–100 km/h 5,1 s, poraba električne energije (WLTP) 14,3-16,8 kWh/100 km, električni doseg (WLTP) 522 – 610 km, čas polnjenja baterije 7 h 10 min (AC 11 kW), 18 min (DC 233 kW, 10–80 %). Največja hitrost 185 km/h, pospešek 0–100 km/h 5,1 s, poraba električne energije (WLTP) 14,3-16,8 kWh/100 km, električni doseg (WLTP) 522 – 610 km, čas polnjenja baterije 7 h 10 min (AC 11 kW), 18 min (DC 233 kW, 10–80 %). MERE: dolžina 4.855 mm – širina 1.880 mm – višina 1.495 mm – medosna razdalja 2.950 mm. Masa: prazno vozilo 2.171 kg, dovoljena skupna masa 2.520 kg, Prtljažni prostor(l) – 45 spredaj-401 zadaj.