Dizajn je tudi po treh letih še vedno privlačen. Mazda CX-3 je v tem segmentu manjših urbanih crossoverjev oblikovno nekaj posebnega, praktično neprimerljivega z najbližjimi tekmeci. Notranjega prostora ni ravno v izobilju. Zlasti zadaj. Vendar to še ne pomeni, da se potniki počutijo utesnjeno, še najmanj voznik in njegov sopotnik(ca) na desni strani, ne glede na širino vozila 1,77 m. Zadaj je prostor odmerjen za dva, ki ne bosta ravno iztegnila nog in tudi streha je zelo blizu nad glavo, kljub višini 1,56 m. V sorazmerju z dolžino vozila 4,28 m in potniškim prostorom je prtljažnik z osnovnimi 350 litri razmeroma prostoren in dostopen. S podiranjem zadnje klopi ga je moč povečati na 1260 l.

Dizajn notranjosti je enak kot v »trojki« še vedno drži korak s časom, brez odvečnih gumbov in stikal. Pred voznikom je največji instrument merilnik vrtljajev, kot na motorju in na sredini več funkcijski 7-palčni zaslon na dotik, ki se ga upravlja z večjim vrtljivim in osnovnimi gumbi med sedeži. Športen navdih začuti tudi voznik, ne samo ob pogledu na instrumente pred seboj, relativno majhen volan in oprijemljive sedeže, temveč tudi, ko roka seže po kratki prestavni ročici s kratkimi napeto natančnimi prenosi, v značilnem mazdinem slogu.

V dizelski različici, kot v našem primeru, je pod dolgim pokrovom 1,5-litrski dizel z zmogljivimi 105 KM,  če bi bilo še 10 do 15 KM več bi bilo še bolj dobrodošlo, čeprav vseeno dokaj  prepričljivo dviga iglo po merilniku dizelskih vrtljajev navzgor, še posebno do 3.500. Do tu je sicer zelo tih, od tu naprej pa ušesa zaznajo njegov zvok. Mazda CX-3 je v vseh pogojih dokaj zanesljiva in voznika ne bo spravila v zadrego. Voznikov položaj je dokaj dominanten, pregleden.

Mazda CX-3 je živahna, gibčna in spretna, ne samo v ovinkih temveč tudi v mestnem prometu, kar daje vozniku posebno zadovoljstvo. Pospešek 11,9 s od 0 do 100 km/h vozniku ne pove veliko, še manj najvišja hitrost 172 km/h, ker o občutki med vožnjo veliko boljši. V primerjavi z bencinskimi različicami je prednost dizelske izpisano povprečje na potovalnem računalniku, ki znaša 5,2 do 5,4 l/100 km. Dovolj velik argument, da voznik ne bo obžaloval malenkost več živahnosti.In z vidika varnosti so argument tudi pomožni sistemi, kjer voznik lahko računa na opozorilo pred zaznano  oviro ali vozilo pri vzvratni vožnji, opozorilo pred ne namernim menjavanjem voznega pasu ali vozila v mrtvem kotu, k varnosti prispevata tudi prilagodljiva prednja žarometa. Z 22.090 evrov po ceniku ni precenjena, glede na izbrani paket standardne opreme Revolution pri vrhu ponudbe, ki že v osnovi ponuja skoraj vse, razen kovinske barve in navigacije. Skratka, še vedno privlačna in dobra, osebno za v najožji izbor.