Sedma generacija Multivana, kot smo že ugotavljali, piše povsem novo poglavje v dolgi zgodovini tega Volkswagnovega minibusa. Nedvomno prepoznaven, z novim dizajnom, ki sledi genskemu zapisu legendarnih predhodnikov, kot pravijo in še vedno del generacije T, je pravzaprav nastal na platformi Mqb, namenjeni avtomobilom s prečnim motorjem in si ne deli niti enega vijaka s svojimi neposrednimi sorodniki, razvitimi v komercialne ali kombinirane namene (Transporter/Multivan in celo bivalnik California. Ti ostajajo na platformi T6.1. Kaj to pomeni? Gre za povsem nove značilnosti in obnašanje na ravni osebnega avtomobila in ne več denimo togega kombija, kar bo voznik opazil že po prvih kilometrih. Upravljanje in občutki v vožnji so ne glede na zunanje mere zelo podobni kot v Golfu ali Caddyu, ki prav tako uporabljata enako tehnično arhitekturo. Kot povsem nov model naj bi nadomestil tudi hišna enoprostorca Touran in Sharan. Ob tem Volkswagen računa tudi  popolnoma električni ID. Buzz.

Multivan je tako popolnoma posodobljen, vključno s priključnim hibridnim pogonom. Vendar za veliko večino kupcev ostaja v tem primeru še vedno najboljša izbira ustaljenega in preverjenega dizelskega motorja, brez katerega si je Multivana težko predstavljati. Večina do zdaj prodanih je bilo z dizelskim motorjem, ki se je tudi kakšen mesec kasneje pridružil že razpoložljivemu priključnemu hibridu.

Volkswagen T7 Multivan poganja namreč znani dvolitrski 4-valjni TDI motor z neposrednim vbrizgom goriva s skupnim vodom. Razvije 150 KM in največji navor 360 Nm (1.600 do 2.750 vrt./min). Tako kot ostale različice je tudi Multivan 2.0 TDI s pogonom na sprednji kolesi serijsko opremljen s 7-stopenjskim DSG. Poleg prostorne, prilagodljive notranjosti, inteligentnih sistemov za pomoč pri vožnji in popolnih spletnih storitev, novi model z 58-litrsko posodo goriva omogoča skoraj 1000 km dosega, hitrejše točenje goriva ter večjo kapilarnost bencinskih servisov, opremljenih z dizelskim gorivom. Tih, udoben, z odlično zvočno zaščito, predstavlja zato eno od najbolj optimalnih možnosti daljših avtocestnih premikov v poslovnem ali družinskem okolju.

In tu, na ravni omenjenega ima zelo malo konkurentov. Med njemu enakimi pa bi si upal trditi, da ni nobenega, tako okretnega in vodljivega v mestnem prometu in tako suverenega na ozkih in hitrih ovinkastih cestah. Moč, z odzivnostjo motorja je več kot sprejemljiva, če ni ravno polno obremenjen s potniki in prtljago. V tem primeru bi mogoče izbral močnejšega, če bi Volkswagen ponujal to možnost, vendar je trenutno ni v ponudbi. Pospešek od 0 do 100 km/h v 11,6 s(uradno) ni nič posebnega v primerjavi z ostalimi, prej končna hitrost 190 km/h, kar je bolj teoretični podatek, pove pa, da so lahko povprečne potovalne hitrosti na avtocestah kar visoke. Multivan pa ostaja v relativno skromnih zahtevah glede porabe goriva, z dobrim razmerjem med zmogljivostjo in porabo goriva.

Novi Multivan ohranja vse osnovne lastnosti glede prostornosti in vsestranskosti, ki se pričakujejo od skoraj pet metrov dolgega, slaba dva metra širokega in visokega, na videz zelo dopadljivega kombija, predvsem prednjega dela in novega zadka. Odlično obdelana potniška kabina ponuja sedem udobnih sedežev in velik prtljažni prostor. Praktičen, 25 odstotkov lažji, z enojnimi zadnjimi sedeži, z novim sistemom vodil, ki jih je mogoče nastaviti v različne vzdolžne položaje, je še bolj prilagodljiv in praktičen. Novo zadnjo mizico je mogoče pomakniti med vse sedežne vrste in jo spredaj uporabiti kot sredinsko konzolo. Slovo od klasične prestavne ročice in ročne zavore v digitalizirani notranjosti omogoča več prostora za voznika in sovoznika Multivan ohranja značilno sedežno udobje nespremenjeno.

Povsem prenovljena zasnova notranjosti vključuje tudi pregledno, novo armaturno ploščo – ergonomsko dovršeno in s povezanimi zaslonskimi prikazi. V izvedbi srednje opreme Life ponuja: sedem enojnih sedežev (odstranljivi/pomični): naslone za roke na notranji strani sedežev (snemljivi in zamenljivi) v 2. sedežni vrsti, električni ledveni opori spredaj, 4 polnilne USB-vtičnice v potniškem prostoru, 4 aluminijasta platišča Syrakus, 6,5 J x 16, srebrna in 3-consko klimatsko napravo Climatronic. Že za manj kot petdeset tisoč ostaja na dokaj privlačni cenovni ravni razreda.(T+F: BL)

 

MOTOR: 2.0 TDI (110 kW, 150 KM) EU6d: 7-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko DSG; Shift-by-Wire; moč: 110 kW (150 KM); najv. navor: 360 Nm; pospešek 0-100 km/h: 11,6 s; največja hitrost: 190 km/h; najv. priklopna obremenitev: 2.000 kg; prostornina rezervoarja: 58 l

Dimenzije in mere: dolžina/širina/višina (mm) 4973/2252/1907; Dolžina previsa zadaj v mm: 897; Višina notranjosti s panoramskim strešnim oknom v mm: 1346; Dolžina dna prtljažnega prostora za 1. sedežno vrsto v mm: 2245; Dolžina dna prtljažnega prostora za 3. sedežno vrsto v mm: 461; Največja širina prtljažnega prostora v mm: 1665; Prtljažna površina za 1. sedežno vrsto v m²: 3,3; Višina spodnjega roba prtljažnega prostora v mm: 580; Največja širina vratne odprtine zadaj v mm: 1312; Višina vozila pri odprtih zadnjih dvižnih vratih v mm: 2143; Minimalni obračalni krog v m: cca. 12,1