Podoben, sicer manjši in cenejši limuzini razreda C, v slogu enakih, elegantno napetih linij delno zakrije pravo dolžino slabih 5 m. Še do nedavnega srednja mercedesova limuzina razreda E se po tradiciji potrjuje z vrhunskim udobjem, enostavno vodljivostjo v prometu ne glede na dolžino in s koncentratom tehnološko najnaprednejših varnostnih in multimedijskih sistemov. V prometu in na avtocesti je Mercedes E sposoben voziti skoraj samostojno.

 

 

m 13

 

To mu omogočajo predvsem sistemi, ki voznika opozarjajo pred vozili spredaj in na pešce, opozarjajo na varnostno razdaljo, pred možnostjo trčenja, pravočasnega zaviranja in če se voznik v primeru nevarnosti naleta ne odzove na opozorilo, sistem samodejno sproži zaviranje v sili hkrati z optičnim in zvočnim signalom. Med številnimi tehnološkimi vrlinami velja omeniti funkcijo diagnostike in pomoči na daljavo s povezavo preko internet, visoko zmogljive žaromete LED z dnevnimi lučmi in varnostno blazino za voznikova kolena. V serijskem paketu Business Sport je še kamera na zadnjem delu, za doplačilo tudi 360 stopinjska, električne nastavitve sprednjih sedežev, navigacija, električna parkirna zavora in zadnji senzorji, če se omejimo samo na pomembnejše.

 

 

m 23

 

Novi 2,0-litrski štirivaljni turbodizel zadnje generacije z močjo 143 kW / 194 KM in najvišjim navorom 400 Nm je tih tudi hladen, bolj zmogljiv kot bi si mislili in hkrati dokaj varčen ter kultivirano a vztrajno prožen, prav tako nad pričakovanji glede na dolžino in maso vozila. Odlični, žametni 9-stopenjski samodejni menjalnik, prestavlja komaj zaznavno in vedno izbere pravo prestavo. Od 0 do 100 km/h v 7,3 s, najvišja hitrost je lahko 240 km/H, povprečje porabe pa ostaja dokaj nizko, brez večjih naporov tudi občutno pod 8 l/100 km. Na avtocesti pri stalni hitrosti 130 km/h celo 6 l/h.

 

IMG_9533

 

Zavore so odlične, učinkovite, kratko zavorno pot bi zavidali celo višji razredi. Tudi brez sofisticiranega zračnega vzmetenja učinkovito absorbira različne asfaltne podlage ter pravočasno opozori pred izgubo stika s cesto. Slabšo vidljivost vzvratno popravljajo zvočni senzorji in kamera s sliko na zaslonu v obliki tablice. 360 stopinjska omogoča širši radij vidljivosti okrog vozila ali doplačljivi sistem Remote Park Pilot, ki limuzino razreda E samostojno parkira ali spelje s parkirišča.

 

m 41

 

V ekskluzivni, bogato opremljeni notranjosti je na valovito oblikovani armaturni plošči novost opcijski kokpit z dvema velikima  zaslonoma z visoko resolucijo, ki sta na voljo le v kombinaciji s sistemom Comand Online, z grafično reinterpretacijo funkcij vozila v barvah. Potovalno udobje za štiri odrasle v Mercedesu razreda E je vrhunsko, tudi na račun anatomsko zasnovanih kakovostnih sedežev z električnimi nastavitvami. Petega potnika v sredini bi motil širok sredinski greben.

 

m 07

 

Razvaja jih lahko bogata serijska in dodatna oprema, komor sodi med ostalim tudi vrhunski audio sistem z digitalnim signalom DAB, kot v našem primeru. Zadnja vrata so dovolj široka za udoben vstop. V kakovostno obdelanem prtljažniku s pritrdilnimi obročki je 540 litrov prostora, kar je največ v tem premijskem razredu limuzin z vrhunskim potovalnim udobjem za poslovne ali družinske namene, kjer lahko člane med vožnjo krakočasijo raznolike multimedijske vsebine, v večini primerov za doplačilo, kar osnovno ceno 49.560 občutno podražijo. To je pa tudi največja negativna stran tega razreda, s skupno oznako premijski, vse ostalo je subjektivne narave.