Kona, predstavljena leta 2017, se je uveljavila kot eden najuspešnejših modelov korejske znamke, predvsem na račun dinamične oblike in vabljivega razmerja med ceno in notranjo opremo vozila. Osvežitev…
AUDI A8 50 TDI quattro: vrh limuzinskega “premium” razreda
Brez najmanjšega dvoma gre za vrh znamke v segmentu luksuznih limuzin. Že od leta 1994. Pred nami je po letu 2017 četrta in verjetno zadnja generacija te nedavno…
Renault Megane Conquest Intens TCe 140 EDC: všečna interpretacija SUV kupeja z ne “premium” ceno
Modni trend suv-kupejev značilen za premium znamke je z modelom Conquest pri nas in na trgih bivše Jugoslavije, drugje pod imenom Arkana, pritegnil tudi Renault. Z všečno interpretacijo…
Ford Kuga FHEV: v ospredju praktičnost in udobje
Med hibridnimi pogonskimi sistemi tega srednje velikega športnega terenca ameriških genov, kot smo označili, ko smo preizkusili in podrobneje predstavili priključno različico Kuge PHEV je za marsikoga…
Audi Q4 40 e-tron: prvi kompaktni električni SUV s štirimi krogi
Audi Q4 e-tron se je lanskega oktobra predstavil pri nas kot prvi kompaktni električni SUV te znamke, z novo dimenzijo notranjosti in pionirskimi rešitvami na področju upravljanja, prikazov…
Volkswagen Polo Style 1.0 TSI DSG: vse bliže Golfu
Polo je že od leta 1975 z več kot 18 milijoni izdelanih primerkov prodajna uspešnica in eden najuspešnejših kompaktnih modelov. Za številne trge po vsem svetu ga izdelujejo…
Mercedes-Benz karavan razreda C: doslej najboljši karavan te generacije
Mercedes-Benz, ne glede na vse več SUV-jev in crossoverjev, tudi v lastni ponudbi – s svobodnejšim, vsestranskim konceptom vožnje, visokim sedenjem in udobjem – še vedno vztraja tudi…
Mazda CX-30 X186/GT Plus: Kaj pomeni dodatna ničla
Mazdin SUV CX 30 je z dodano »ničlo« v dobrih dveh letih in pol skorajda »izničil« manjšega, na prvi pogled oblikovno zelo podobnega CX3, ki se bo…